
IBA col•lectiu d’improvisació
organitza concerts a cases i espais particulars a Barcelona i rodalies.
CONCERT #232 Dijous 20 de Juny 2019 20'30h

photographer: Itzok Zupan.
BERTRAND DENZLER
Intèrpret / improvisador / compositor
Bertrand Denzler és un músic suís i francès que actua en els àmbits
contemporani, música improvisada, new music i free jazz.
Com a saxofonista tenor, ha recorregut extensament Europa, Amèrica
del Nord, Amèrica del Sud, Orient Mitjà i Extrem Orient amb grups
o formacions estables, desenes de grups ad-hoc, artistes d'altres
disciplines (dansa, performance, teatre, escultura, poesia, vídeo),
així com en solitari.
És o va ser membre de grups com Trio Sowari,Hubbub,
Denzler-Gerbal-Dörner, The Seen, Onceim, Denzler-Grip-Johansson.
Ha compost peces per a nous conjunts de música i músics com
Ensemble ReRe, CoÔ (Cordes de l'Onceim), Bondi-Denzler-D'Incise,
Šalter Ensemble, CCP3, Félicie Bazelaire, Ensemble Hodos,
Onceim i Horns, així com per a grups de jazz com the Umlaut Big Band.
També ha treballat com a compositor del cineasta suís Christoph Kühn.
Com a improvisador, intèrpret i / o compositor, ha participat en
més de 70 enregistraments publicats, llançats per segells com
Potlatch, Umlaut, Confront, Aussenraum, Remote Resonator, Mikroton,
Trestle, DDS, Matchless, Creative Sources, Ambiances Magnétiques,
Leo, For4Ears, Label Bleu or Unit.
Ha publicat textos sobre improvisació i música experimental en
col·laboració amb Jean-Luc Guionnet, així com amb Burkhard Beins
i Phil Durrant. També dóna tallers d'improvisació.
http://bertranddenzler.com/
ALFREDO COSTA MONTEIRO es músico, artista sonoro,
compositor y poeta sonoro, nacido en Oporto, Portugal.
Vive y trabaja en Barcelona desde 1992, año en que se graduó en
escultura / multimedia en la Escuela de Bellas Artes de París.
La mayoría de sus obras, principalmente de carácter low-fi,
están hechas a partir de procesos inestables, restricciones
conceptuales y formas de una simplicidad a menudo desconcertante,
donde la manipulación de objetos como instrumentos u instrumentos
como objetos tiene un fuerte aspecto fenomenológico.
Acostumbrado a trabajar en los extremos del sonido, ha estado
involucrado desde 2001 en varios proyectos de música improvisada
y experimental, utilizando cada vez una instrumentación diferente
como el acordeón, la guitarra preparada, el tocadiscos modificado,
dispositivos electroacústicos u objetos resonantes,
para dar a cada uno de estos proyectos una identidad particular.
En poesía sonora, su trabajo se centra en la musicalidad
del lenguaje y en su contenido fonético, manteniendo siempre
un equilibrio con la semántica. Sus poemas son generalmente
ruidosos y políglotas (principalmente en español, portugués y
francés) y utilizan sistemas combinatorios basados en fonemas
comunes a estos idiomas, para crear múltiples significados que
a menudo llevan a la confusión y desafían la comprensión.
Ha colaborado con innúmeros músicos, coreógrafos, videoartistas,
cineastas, y ha presentado su trabajo por toda Europa, Canadá,
Estados Unidos, Rusia y Japón. Tiene una extensa discografía en
sellos como Antifrost, Rossbin, Absurd, Etude Records, Monotype,
Another Timbre, Creative Sources, Potlatch, Cathnor,
Confront recordings, en solo y en diferentes formaciones.
Para más información:
Lloc:
c/ Casp, 108 - 9è -
Barcelona
metros Tetuan i Arc de Triomf
Entrada: 6€
Agraïments: Barbara Held, Bartolomé Román, Pilar Subirà i
Alfredo Costa Monteiro.
.............. . . . . . ...........- - - ........
Concert dins del 20è aniversari d'IBA col·lectiu d'improvisació
CONCERT #231 Dijous 22 de Novembre 2018 20'30h
Lethe és una òpera acousmàtica formada per gravacions preses exclusivament a Nàpols
i incrustada amb la música de Luciano Cilio, compositor local. La ciutat és
el lloc on va néixer l'òpera buffa a principis del segle XVIII. Afavorí dialectes locals
sobre llengües oficials, herois mundans i crims sobre déus i mites, reals
veus sobre el cant operístic. Totes aquestes característiques encara constitueixen la vibració de la ciutat que sembla ser una òpera en si mateixa. Estar a Nàpols significa estar envoltat per
recitatives i àries o, més aviat, per la barreja única d'ambdós. El marc conceptual i estructural de Lethe prové de la topografia del purgatori.
Michal Libera és un sociòleg que treballa en el camp de la música sobretot com a assagista sòlid,
productor, comissari i escriptor. Col·labora amb Rinus van Alebeek, Apartment House, Hilary Jeffery, Martin Küchen, Barbara Kinga Majewska, Ralf Meinz, entre d’altres.
Més informació:
www.patakaind.blogspot.com
www.soundcloud.com/michal_libera
Passatge Carsi, 10 - (entrada per Padilla, entre Provença i Rosselló) Metro: Sagrada FamiliaBARCELONA
Entrada:
6€
Agraïments: Pilar Subirà, Bartolomé Román, Barbara Held i Alfredo Costa Monteiro.
Agraïments: Pilar Subirà, Bartolomé Román, Barbara Held i Alfredo Costa Monteiro.
.............. . . . . . ............................- - - - - .................
Concert dins del 20è aniversari d'IBA col·lectiu d'improvisació
CONCERT #230 Dijous 8 de març 2018 20'30h
LAURENT PARIS (França)
Laurent Paris desarrolla técnicas muy personales para aprovechar al máximo las posibilidades musicales de los materiales que ha elegido o diseñado. Surge de este solo un espíritu lúdico en el que los sonidos y los modos de juego están naturalmente vinculados en esta forma de abandono que es la improvisación. Reencontrar el instrumento y las sensaciones cada vez, es el paso obligatorio para retener solo la urgencia de la situación y su fragilidad, eso es lo que me anima. Siempre aprendemos a no conocer el final.
Solo para 1 tambor, 2 gongs, 2 arcos, 2 cuerdas, 1 platillo, 1 ballai, 1 agitador, 3 palos, 1 campana, 1 triángulo.
Triangle : https://www.youtube.com/watch?v=CIgiyR-DjjI
Passatge Carsi, 10 - (entrada per Padilla, entre Provença i Rosselló) Metro: Sagrada Familia BARCELONA
Agraïments: Pilar Subirà, Ferran Besalduch, Bartolomé Román, Barbara Held i Alfredo Costa Monteiro.
Concert dins del 20è aniversari d'IBA col·lectiu d'improvisació
CONCERT #229 Dilluns 22 de gener 2018 20'30h
Bryan Eubanks i Xavier Lopez (ordinador portàtil / electrònica) creen
una música integrada mitjançant l'ús de feedbacks específics del lloc
com a freqüència fonamental per a un sistema harmònic expandit.
Això subratlla la sintonia i el timbre dels tons sinusoïdals i
les estructures rítmiques que es generen en temps real.
La seva música és una barreja de detalls improvisats dins de formes
compositives definides que estableixen un camp matisat de vibracions
simpàtiques, melodia i polirritmes derivats d'artefactes psicoacústics.
Han estat treballant com a duo des de la seva primera reunió a París el 2012,
i actualment es basen a Berlín.
https://soundcloud.com/eubanks_lopez
Xavier López treballa en el camp de la improvisació i la música electrònica
amb ordinador portàtil i sintetitzador analògic. Classificat com a pianista,
la seva aproximació a l'electrònica és autodidacta, inspirada en una àmplia
gamma d'estètiques i altres temes (percepció, supervivència, teoria.
Realitzant en col·laboració amb altres músics / artistes, ha presentat el seu
treball a Europa, Estats Units, Mèxic i Rússia.
https://soundcloud.com/xlopez
Bryan Eubanks (1977) és un músic que compon obres electròniques i acústiques
per a petits grups, instruments en solitari, ordinadors i electrònica
idiosincràtica. Improvisació en col·laboració; i experimentació amb tècniques
de difusió espacial. Públicament actiu des de 2001, ha tingut nombroses
col·laboracions i ha presentat el seu treball a nivell internacional en una
varietat de configuracions.
https://www.sacredrealism.org/bryaneubanks
… … . . ………
Lloc:
c/ Casp, 108 - 9è - Barcelona
metros Tetuan i Arc de Triomf
metros Tetuan i Arc de Triomf
Entrada:
6€
Agraïments: Barbara Held, Bartolomé Román, Pilar Subirà i Alfredo Costa Monteiro.
Agraïments: Barbara Held, Bartolomé Román, Pilar Subirà i Alfredo Costa Monteiro.
.............. . . . . . ............................- - - - - .................
CONCERT #228 Dimecres 12 de Juliol 2017 20'30h
ILIA
BELORUKOV (Sant
Petersburg, Rússia)
Saxo alt i objectes
Saxo alt i objectes
MIGUEL
A. GARCÍA (País Basc)
Electrònica
Foto:Anastasia Tsayder
Miguel A. Garcia i Ilia Belorukov es van reunir el 2013 a Sant Petersburg en una sessió d'enregistrament. Després d'algun temps van començar a treballar com a duo. El seu primer disc "Wolkokrot" va ser llançat pel segell hongarès Inexhaustible Editions l'any 2015. Va ser un treball d'estudi amb diversos mitjans electrònics, mostres de so i enregistraments de camp com a reflexos borrosos de records. Com a unitat en viu, Miguel i Ilia juguen amb contextos improvisats i treballen amb sons del saxofon, dispositius i objectes electrònics. La primera gira del duo va tenir lloc al desembre de 2016 a Suïssa i França.
Ilia
Belorukov treballa
en la música improvisada, sonora i electroacústica. És membre de
diferents projectes amb músics locals i estrangers. Col·labora amb
artistes que treballen en altres direccions
musicals (des del hardcore i el metall fins a la música
contemporània acadèmica); Amb ballarins i pintors; Amb teatre. Ilia
practica un enfocament experimental d'extracció de so del
saxo alt amb objectes, usa electrònica i altres instruments. També
és fundador del
segell
Intonema (www.intonema.org) i un dels comissaris de Spina! Rec
(www.spinarec.bandcamp.com). Organitzador d'esdeveniments a Rússia,
coorganitzador dels festivals de SpinaFest i Teni Zvuka a Sant
Petersburg. Ell escriu ressenyes per al seu propi bloc a Syg.ma i
va
ser revisor de revistes de Música Contemporània, Música i Temps,
Topot i GEZeta.
Ilia ha tocat amb músics com Keith Rowe, Alfredo Costa Monteiro, David Stackenas, Radu Malfatti, Lucio Capece, Jason Kahn, Birgit Ulher, Ignaz Schick, Jonas Kocher, Gaudenz Badrutt, Stefan Thut, Arturas Bumsteinas, Thomas Buckner, Bryan Eubanks, Jack Wright, Andrew Drury, Andrey Popovskiy, Alexei Borisov, Kurt Liedwart i molts altres. Ha publicat els seus treballs en els segells Copy For Your Records, Ilse, Cabin Floor Esoterica (USA), Hideous Replica (UK), Creative Sources (Portugal), QuasiPop (Ukraine), 1000fussler (Germany), Mikroton, Intonema, Spina!Rec (Russia) i molts altres.
Ha participat en diversos festivals: SKIF, Teni Zvuka, Aposition, ReMusik (Sant Petersburg); Noise & Fury, Long Arms, Tilde 2 (Moscou); Budapest Spring Festival (Budapest); Gogolfest (Kíev); Jauna Muzika (Vilnius i Klaipeda); Angelica (Bolonya); Baba Fest (Roma); Altera Festival (Nàpols); Jazz Bez (Lvov); John Cage Year (Lublin); Tesis (Kemerovo); Helsinki City Festival, Chance Meeting (Helsinki), etc.
Ilia ha tocat amb músics com Keith Rowe, Alfredo Costa Monteiro, David Stackenas, Radu Malfatti, Lucio Capece, Jason Kahn, Birgit Ulher, Ignaz Schick, Jonas Kocher, Gaudenz Badrutt, Stefan Thut, Arturas Bumsteinas, Thomas Buckner, Bryan Eubanks, Jack Wright, Andrew Drury, Andrey Popovskiy, Alexei Borisov, Kurt Liedwart i molts altres. Ha publicat els seus treballs en els segells Copy For Your Records, Ilse, Cabin Floor Esoterica (USA), Hideous Replica (UK), Creative Sources (Portugal), QuasiPop (Ukraine), 1000fussler (Germany), Mikroton, Intonema, Spina!Rec (Russia) i molts altres.
Ha participat en diversos festivals: SKIF, Teni Zvuka, Aposition, ReMusik (Sant Petersburg); Noise & Fury, Long Arms, Tilde 2 (Moscou); Budapest Spring Festival (Budapest); Gogolfest (Kíev); Jauna Muzika (Vilnius i Klaipeda); Angelica (Bolonya); Baba Fest (Roma); Altera Festival (Nàpols); Jazz Bez (Lvov); John Cage Year (Lublin); Tesis (Kemerovo); Helsinki City Festival, Chance Meeting (Helsinki), etc.
Miguel A.
García (també conegut com Xedh)
del País Basc, és un dels artistes sonors més dinàmics de
l'escena espanyola. El seu treball se centra principalment en la
composició i la improvisació electroacústica. Utilitza sons
procedents de residus de dispositius electrònics, sovint
interrelacionats amb enregistraments de camp o amb instruments
acústics, en la recerca d'una experiència íntima, intensa i
immersiva. Una música de formes aventureres, plena de contrastos i
tenint tot un sentit de l'humor. El seu bagatge comprèn les belles
arts i la tecnologia audiovisual, havent creat projectes com Válvula
Antirretorno, Baba Llaga o Mubles, qüestionant les fronteres entre
la música acadèmica acústica, la música industrial i l'anomenada
música externa.
Amb el seu projecte solista, ha participat en festivals de música experimental per tota Espanya, com Ertz (Navarra), Experimentaclub (Madrid), Lem (Barcelona), Mem (Bilbao) o Sonikas (Vallecas), i ha actuat en diversos escenaris com ara l'Auditori Nacional de Música (Madrid), o museus com Artium (Vitòria), Guggenheim (Bilbao), Macuf (A Coruña) o Vostell Malpartida (Càceres). Fora d'Espanya, ha participat en festivals a Alemanya, Bèlgica, EUA, França, Holanda, Noruega, Polònia i Portugal. El seu treball s'ha estrenat mundialment per segells com Copy for your records (EUA), Homophoni (EUA), Pilgrim Talk (USA), Slaughter Recs (Itàlia), Trait Central (EUA), Triple Bath (Grècia), Zeromoon (EUA) , O White Line (Regne Unit).
Encara és un jove membre de l'escena internacional d'improvisació lliure, treballa regularment amb Ilia Belorukov, Alfredo Costa Monteiro, Oier Iruretagoiena, Xabier Lopez, Álvaro Matilla, Seijiro Murayama o Héctor Rey. Ha col·laborat amb artistes com Lali Barriere, Heddy Boubaker, Alexander Bruck, Raul Domínguez, Jean-Luc Guionnet, Richard Kamerman, Kurt Liedwart, Nick Hoffman, Wade Matthews, Jorge Nuñez, Carlos Suarez o Valentina Vuksic, i bandes com Cooloola Monster, Gora Japon, maDam o Hamburguesa Vegetal. Com a promotor, entre altres projectes, és el fundador del Club Le Larraskito i director de la Zarata Fest, ambdues plataformes dedicades a la difusió d'art i música desafiadors.
Amb el seu projecte solista, ha participat en festivals de música experimental per tota Espanya, com Ertz (Navarra), Experimentaclub (Madrid), Lem (Barcelona), Mem (Bilbao) o Sonikas (Vallecas), i ha actuat en diversos escenaris com ara l'Auditori Nacional de Música (Madrid), o museus com Artium (Vitòria), Guggenheim (Bilbao), Macuf (A Coruña) o Vostell Malpartida (Càceres). Fora d'Espanya, ha participat en festivals a Alemanya, Bèlgica, EUA, França, Holanda, Noruega, Polònia i Portugal. El seu treball s'ha estrenat mundialment per segells com Copy for your records (EUA), Homophoni (EUA), Pilgrim Talk (USA), Slaughter Recs (Itàlia), Trait Central (EUA), Triple Bath (Grècia), Zeromoon (EUA) , O White Line (Regne Unit).
Encara és un jove membre de l'escena internacional d'improvisació lliure, treballa regularment amb Ilia Belorukov, Alfredo Costa Monteiro, Oier Iruretagoiena, Xabier Lopez, Álvaro Matilla, Seijiro Murayama o Héctor Rey. Ha col·laborat amb artistes com Lali Barriere, Heddy Boubaker, Alexander Bruck, Raul Domínguez, Jean-Luc Guionnet, Richard Kamerman, Kurt Liedwart, Nick Hoffman, Wade Matthews, Jorge Nuñez, Carlos Suarez o Valentina Vuksic, i bandes com Cooloola Monster, Gora Japon, maDam o Hamburguesa Vegetal. Com a promotor, entre altres projectes, és el fundador del Club Le Larraskito i director de la Zarata Fest, ambdues plataformes dedicades a la difusió d'art i música desafiadors.
… … . . ………
Lloc:
Passatge Carsi, 10 - (entrada per Padilla, entre Provença i
Rosselló)
Metro: Sagrada Familia
BARCELONA
Entrada:
6€
Agraïments:
Bartolomé Román, Pilar Subirà, Barbara Held, Alfredo Costa Monteiro i Vasco Trilla.
Agraïments:
Bartolomé Román, Pilar Subirà, Barbara Held, Alfredo Costa Monteiro i Vasco Trilla.
.............. . . . . . ............................- - - - - .................
Kjell Bjørgeengen
(Noruega) Chris Cogburn (EEUU/DF) Duo
El
dúo del video artista Kjell Bjørgeengen y percusionista Chris
Cogburn explora los umbrales incrustados en la materialidad de los
instrumentos de cada uno.
A través de la producción del video parpadeante (flicker), Bjørgeengen transforma la señal de audio en una salida visual. Las oscilaciones entre las sombras de la luz y la oscuridad crean un emparejamiento binario de la experiencia visual, un fenómeno puro que toca la línea entre arte y no-arte.
Con el uso del tambor, bocinas y otros implementos, Cogburn explora el umbral entre sonido acústico y electrónico, sus diferentes cualidades tímbricas y resonancias.
La interacción visual y auditiva del dúo pone en diálogo las diversas superficies que la propia experiencia escribe.
A través de la producción del video parpadeante (flicker), Bjørgeengen transforma la señal de audio en una salida visual. Las oscilaciones entre las sombras de la luz y la oscuridad crean un emparejamiento binario de la experiencia visual, un fenómeno puro que toca la línea entre arte y no-arte.
Con el uso del tambor, bocinas y otros implementos, Cogburn explora el umbral entre sonido acústico y electrónico, sus diferentes cualidades tímbricas y resonancias.
La interacción visual y auditiva del dúo pone en diálogo las diversas superficies que la propia experiencia escribe.
- - - - - - - ;………………….; - - - - - - - -
Kjell
Bjørgeengen // video generado
por audio (Noruega)
La
práctica de Kjell Bjørgeengen es una investigación de la
realidad.
Reconocido por su trabajo pionero en escultura, video e instalación; Bjørgeegen ha expuesto ampliamente en su Noruega natal, incluyendo una serie de instalaciones de vídeo a gran escala en Kunstnernes Hus, The National Museum of Art, Architecture and Design, y Bergen Art Museum. Internacionalmente, su trabajo se ha exhibido en Hara Museum of Contemporary Art (Tokyo, Japón), The Ludwig Forum (Aachen, Alemania), y Dundee Contemporary Arts (Escocia), entre otros.
Recientemente, Bjørgeengen se ha enfocado en presentaciones de video generadas por audio. Ha trabajo con músicos de todo el mundo como: Joelle Leandre, Okkyung Lee, Uchihashi Kazuhisa, Jin Hi Kim, Otomo Yoshihide, MIMEO, Evan Parker Electro Acoustic Ensemble, Aernoudt Jacobs, Streifenjunko, MURAL, Lasse Marhaug, Marc Ribot, Toshimaru Nakamura, Thomas Lehn, John Tilbury, y con mayor frecuencia con el guitarrista británico Keith Rowe.
Info: http://kjellbjorgeengen.com/
Reconocido por su trabajo pionero en escultura, video e instalación; Bjørgeegen ha expuesto ampliamente en su Noruega natal, incluyendo una serie de instalaciones de vídeo a gran escala en Kunstnernes Hus, The National Museum of Art, Architecture and Design, y Bergen Art Museum. Internacionalmente, su trabajo se ha exhibido en Hara Museum of Contemporary Art (Tokyo, Japón), The Ludwig Forum (Aachen, Alemania), y Dundee Contemporary Arts (Escocia), entre otros.
Recientemente, Bjørgeengen se ha enfocado en presentaciones de video generadas por audio. Ha trabajo con músicos de todo el mundo como: Joelle Leandre, Okkyung Lee, Uchihashi Kazuhisa, Jin Hi Kim, Otomo Yoshihide, MIMEO, Evan Parker Electro Acoustic Ensemble, Aernoudt Jacobs, Streifenjunko, MURAL, Lasse Marhaug, Marc Ribot, Toshimaru Nakamura, Thomas Lehn, John Tilbury, y con mayor frecuencia con el guitarrista británico Keith Rowe.
Info: http://kjellbjorgeengen.com/
Chris
Cogburn // percusiones y medios electrónicos
(Austin/DF)
Percusionista que trabaja principalmente en el campo de la música improvisada. Sus prácticas se centran en el umbral entre la acústica y los sonidos electrónicos, y sus cualidades tímbricas diferentes usando el tambor / bocina como un lugar para la resonancia.
Se ha presentado en diversos lugares alrededor del mundo como Festival Aural (FMX, México), Issue Project Room (NYC), James Turrell Roden Crater (Arizona, EUA), Quiet Que (Berlín), entre otros. Sus proyectos musicales actuales incluyen: el grupo Un Trio de Gira con Alexander Bruck y Ramón del Buey (MEX); y el trio electro-acoustica Arena Ladridos con Bonnie Jones y Bhob Rainey (EUA).
Desde 2003 organiza el festival anual de música improvisada “No Idea Festival” que se ha presentado en Estados Unidos (Austin, San Antonio, Houston, Marfa, Fort Worth, Dallas y Nueva Orleans) y en México (Ciudad de México y Mérida, Yucatán).
Percusionista que trabaja principalmente en el campo de la música improvisada. Sus prácticas se centran en el umbral entre la acústica y los sonidos electrónicos, y sus cualidades tímbricas diferentes usando el tambor / bocina como un lugar para la resonancia.
Se ha presentado en diversos lugares alrededor del mundo como Festival Aural (FMX, México), Issue Project Room (NYC), James Turrell Roden Crater (Arizona, EUA), Quiet Que (Berlín), entre otros. Sus proyectos musicales actuales incluyen: el grupo Un Trio de Gira con Alexander Bruck y Ramón del Buey (MEX); y el trio electro-acoustica Arena Ladridos con Bonnie Jones y Bhob Rainey (EUA).
Desde 2003 organiza el festival anual de música improvisada “No Idea Festival” que se ha presentado en Estados Unidos (Austin, San Antonio, Houston, Marfa, Fort Worth, Dallas y Nueva Orleans) y en México (Ciudad de México y Mérida, Yucatán).
;… …; . ; .; ………
Dijous 22 de Juny 21 h
Lloc:
c/ Casp, 108
- 9è - Barcelona
Entrada:
6€
Agraïments: Barbara Held, Alfredo Costa Monteiro i Vasco Trilla.
Agraïments: Barbara Held, Alfredo Costa Monteiro i Vasco Trilla.
.............. . . . . . ............................- - - - - .................
CONCERT #226 Divendres 1 de Juliol 2016 20:30h
4t concert fora de la ciutat de Barcelona
FONT-RUBÍ DE DALT (L'Alt Penedès)
PHONOPTICON (Portugal)
Phonopticon és un model sonor inspirat en l'arquitectura panòptica, un edifici dissenyat per Jeremy Bentham al segle XVIII, on una torre central de control té una visió de 360 graus en les cel·les dels presoners. Conceptualment, però, les idees de control i poder implícit en el Panòptic se substitueixen per les representacions de so, lliures i abstractes en la seva essència, que troben diferents significats en els processos d'escolta desenvolupats per cada oient.
Phonopticon és un concert on les noves formes expressives i performativess s'exploren en les àrees de la composició, la interpretació i l'espacialització electroacústica, reunint en un punt central d'un conjunt de nous instruments musicals acústics i electrònics. En aquest cas, per les condicions acústiques de l'espai, tocaran sense amplificar. El públic, es disposa de forma concèntrica.
Composició i interpretació: Gustavo Costa, Henrique Fernandes, José Alberto Gomes i Ricardo Jacinto.
Nou disseny de l'instrument: Alberto Lopes, Alexandre Soares, Carlos Guedes, Filipe Lopes, Gustavo Costa, Henrique Fernandes, José Alberto Gomes, Ricardo Jacinto, Rui Dies i Rui Penha.
Producció: Sonoscopia
Phonopticon és un model sonor inspirat en l'arquitectura panòptica, un edifici dissenyat per Jeremy Bentham al segle XVIII, on una torre central de control té una visió de 360 graus en les cel·les dels presoners. Conceptualment, però, les idees de control i poder implícit en el Panòptic se substitueixen per les representacions de so, lliures i abstractes en la seva essència, que troben diferents significats en els processos d'escolta desenvolupats per cada oient.
Phonopticon és un concert on les noves formes expressives i performativess s'exploren en les àrees de la composició, la interpretació i l'espacialització electroacústica, reunint en un punt central d'un conjunt de nous instruments musicals acústics i electrònics. En aquest cas, per les condicions acústiques de l'espai, tocaran sense amplificar. El públic, es disposa de forma concèntrica.
Composició i interpretació: Gustavo Costa, Henrique Fernandes, José Alberto Gomes i Ricardo Jacinto.
Nou disseny de l'instrument: Alberto Lopes, Alexandre Soares, Carlos Guedes, Filipe Lopes, Gustavo Costa, Henrique Fernandes, José Alberto Gomes, Ricardo Jacinto, Rui Dies i Rui Penha.
Producció: Sonoscopia
+ info http://sonoscopia.pt/en/projects/srosh-ensemble
entrada: 3 unitats monetàries
(moneda social o €)
4t concert fora de la
ciutat de Barcelona, d'IBA col·lectiu d'improvisació
FONT-RUBÍ DE DALT (L'Alt Penedès)
Agraiments: Fèlix, Boris i Alexandra.
. . ...... . . ...... . . ...... . . ..... . . ..... . .
CONCERT #225 Dilluns 20 de Juny 2016 20:30h
LUIS
TABUENCA
(Zaragoza/ Barcelona)
Percusionista,
improvisador y compositor español nacido en Zaragoza. Su trabajo se
centra en la creación e interpretación de música contemporánea y
experimental.
Estudió en diversos
conservatorios de Europa y en la Universidad de California en San
Diego (UCSD) con Steven Schick, recibiendo además clases de George
Elie Octors, Christian Dierstein, Philippe Manoury y miembros del
Ensemble Intercontemporain, entre otros.
En su faceta de solista
internacional, actúa regularmente en festivales de música
contemporánea y ha realizado giras por Europa, Asia y America,
tocando en festivales como el Münstersommer Summer Festival
(Freiburg, Alemania), Monday Evening Concerts (Los Angeles, EEUU),
Newbury Spring Festival (Newbury, Inglaterra), Transplanted Roots
(Montreal, Canadá) o el Festival Internacional de Performance
(Bogotá, Colombia).
Luis
Tabuenca
forma parte también de la escena internacional de improvisadores,
realizando conciertos con un gran número de artistas de Europa y
Estados Unidos, como Hans Tammen, Wade Mathews, Dafna Naphtali,
Brigan Krauss o Mat Maneri, entre otros.
La composiciones de Luis
Tabuenca, exploran los límites entre la música compuesta y la
música improvisada. Ha compuesto música para grupos de cámara,
solistas, danza contemporánea y documentales. En 2014, fue artista
residente en el Graduate
School of Arts and Sciences
de la Universidad
de Nueva York.
En su faceta de
educador, Luis es invitado asiduamente a dar talleres y clases
magistrales en diferentes universidades e instituciones culturales.
En 2014, fue artista residente en el Graduate
School of Arts and Sciences
de la Universidad
de Nueva York.
Luis ha grabado para
Aural Terrains, Mode Records, Sinkro Records y Verso. Ha sido
premiado en numerosos concursos y becado por el Gobierno de Aragón,
el Ministerio de Cultura de España y la Comisión Fulbright. Es
fundador y director artístico del Festival Internacional de Música
Experimental de Burgos, FAT.
Más información en:
www.luistabuenca.com
Lloc:
Passatge Carsi, 10 - (entrada per Padilla, entre Provença i
Rosselló)
Metro: Sagrada Familia
BARCELONA
Entrada:
6€
Agraïments:
Bartolomé Román, Pilar Subirà, Barbara Held, Alfredo Costa Monteiro, Ferran Fages i Lali Barrière.
Agraïments:
Bartolomé Román, Pilar Subirà, Barbara Held, Alfredo Costa Monteiro, Ferran Fages i Lali Barrière.
.......
. . . . ...............
. . . . ........
DOBLE CONCERT #224 Dijous 26 de Maig 2016 20:30h
MICHAEL SCHUMACHER (Estats Units)

Entre 1997 i 2012 em vaig trobar amb Sound Art galleries Studio Five Beekman i Diapason. Actualment sóc director musical de l'Liz Gerring Dance Company i fundador / líder de la banda de rock diNMachine. alguns col·laboradors han estat Bruce Andrews i Sally Silvers, Stephen Vitiello, Charles Curtis i Donald Miller, Ken Jacobs i Ron Amstutz.
.. .. .. ..
EXHAUSTION
JONAS
KOCHER
(Suïssa)
accordió
ILAN MANOUACH (Grècia) saxo soprano
Actuació consumida, saturada, digerida, buidada i dessagnada
per Kocher i Manouach
Exhaustion (esgotament) és un nou projecte desenvolupat amb l'objectiu d'explorar les possibilitats i les permutacions d'aquestes diferents estratègies. Els experiments a duo de les diferents permutacions, usant tant l'esgotament com el corol·lari necessari per a la música. La seva manera de tocar, decisiva, ja s'ha desenvolupat com una eina cognitiva, la creació d'una construcció arquitectònica mental: plans verticals vs terrenys horitzontals, explosions sobtades vs drones, cascades de so vs notes del pedal, la tensió vs l'avorriment, vans intents vs esdeveniments sobtats.
Exhaustion (esgotament) és un nou projecte desenvolupat amb l'objectiu d'explorar les possibilitats i les permutacions d'aquestes diferents estratègies. Els experiments a duo de les diferents permutacions, usant tant l'esgotament com el corol·lari necessari per a la música. La seva manera de tocar, decisiva, ja s'ha desenvolupat com una eina cognitiva, la creació d'una construcció arquitectònica mental: plans verticals vs terrenys horitzontals, explosions sobtades vs drones, cascades de so vs notes del pedal, la tensió vs l'avorriment, vans intents vs esdeveniments sobtats.
Aquesta restricció bipolar actua com una goma elàstica, l'expansió al voltant dels contorns de l'obra, ja que persegueix l'esgotament, que s'estén als seus límits; en lloc de cap a baix la "pàgina en blanc", aquesta concepció arquitectònica de la improvisació és una màquina intuïtiva, sense sentit, que fa la musica. Kocher i Manouach han documentat clarament el seu enfocament eclèctic de la música.
The Exhaustion Tour is supported by the Swiss Arts Council Pro Helvetia and the Canton of Bern
26 de maig 20:30h (Doble concert)
Lloc:
c/ Casp, 108
- 9è - Barcelona
Entrada:
6€
Agraïments:
Bartolomé Román, Barbara Held, Pilar Subirà, Alfredo Costa Monteiro, Ferran Fages i Lali Barrière.
.......
. . . . ...............
. . . . ........Agraïments:
Bartolomé Román, Barbara Held, Pilar Subirà, Alfredo Costa Monteiro, Ferran Fages i Lali Barrière.
concert #223 Dijous 17 de març 2016 20:30h
ILIA BELORUKOV (Rússia)
saxo alt, electrònica i objectes
KURT LIEDWART (Rússia)
ordinador portàtil i electrònica
El duo d'Ilia Belorukov i Kurt Liedwart
és un projecte de col·laboració oberta
que va començar el 2009.
En aquest moment el projecte se centra en els següents materials: Ilia utilitza el saxo amb un enfocament abstracte, treballant amb microtons i l'instrument preparat. Kurt, a l'ordinador portàtil, fa servir ones sinusoïdals, organitzant-les i manipulant-les. L'enfocament del projecte és la investigació d'una bona organització estructural i microestructural. Han tocat als festivals: Teni Zvuka 2011 (Sant Petersburg) (com a duo i trio amb Radu Malfatti), Soroll i Fúria - 10 (Moscou).
saxo alt, electrònica i objectes
KURT LIEDWART (Rússia)
ordinador portàtil i electrònica
El duo d'Ilia Belorukov i Kurt Liedwart
és un projecte de col·laboració oberta
que va començar el 2009.
En aquest moment el projecte se centra en els següents materials: Ilia utilitza el saxo amb un enfocament abstracte, treballant amb microtons i l'instrument preparat. Kurt, a l'ordinador portàtil, fa servir ones sinusoïdals, organitzant-les i manipulant-les. L'enfocament del projecte és la investigació d'una bona organització estructural i microestructural. Han tocat als festivals: Teni Zvuka 2011 (Sant Petersburg) (com a duo i trio amb Radu Malfatti), Soroll i Fúria - 10 (Moscou).
17 de març 20:30h
Lloc:
c/ Casp, 108
- 9è - Barcelona
Entrada:
6€
Agraïments: Barbara Held
Agraïments: Barbara Held
.......
. . . . ...............
. . . . ........
concert
#222
Dissabte
12 de març 2016 20h
SANT JAUME SES OLIVERES (Piera)
SANT JAUME SES OLIVERES (Piera)
ANTEZ (França) Percussió i objectes
Sobre la meva actuació en solitari, Continuum:
Després de 5 anys de practicar aquesta actuació en solitari el so de Continuum des del principi
ha progressat cap a un procés conceptual sòlid .
Tres elements treballen en correlació (relació i dependència) --- La condició atmosfèrica de l'espai, del volum de l'arquitectura i la seva ressonància.
I també la qualitat del terra.
--- La presència del públic específic. --- El període d'esdeveniment en el meu calendari de la gira que està condicionat pel desgast
de la pell del tambor, la meva condició física, el meu descobriment del so i els diferents
instruments que utilitzi.
+ info http://www.antez.org/
Dissabte
12
de març
2016
20h
entrada:
3 unitats monetàries (moneda social o €)
3r
concert fora de la ciutat de Barcelona, d'IBA col·lectiu
d'improvisació
Local
de l'Associació de Veïns: Ses
Oliveres
Avinguda
Penedès, s/n
SANT
JAUME SES OLIVERES (Piera)
Col·labora
Avv St.J.Sesoliveres
Agraiments:
Bartolomé Román i
Associació de Veïns de Ses Oliveres,
.......
. . . . ........
concert
a cases #221
Dimarts 23 de febrer 2016
20h
BARCELONA
BARCELONA
PIERRE
BERTHET (Bèlgica)
(Brusel·les,1958), viu a Liège.
A més, les gotes d'aigua que cauen sobre diversos materials el tenen sempre enormement interessat. Després s'orienta gradualment cap a l'extensió dels objectes o instruments de longitud variable que el porten a les llaunes d'acer, probablement sota la influència de músics, artistes i executants que el van impressionar: Jim Burton, Alvin Lucier, Terry Fox, Paul Panhuysen Ellen Fullman ... També apren molt tocant regularment durant una dotzena d'anys en el grup d'Arnold Dreyblatt " L'orquestra de cordes excitades ". Igual que en duo amb Frédéric Le Junter.
Des de 1990, dissenya, produeix i presenta el so i les instal·lacions visuals. Inspirades i adaptades als llocs en què estan exposades i on toca en concert. Des de 2010, realitza a demanda, amb gran plaer, una composició de Tom Johnson per a 5 rellotges: "Galileu". Més recentment, va començar a fer tremolar plantes seques. Col·labora amb Rie Nakajima tocant objectes en moviment.
Fotografia: Jan Pillaerts
Dimarts
23 de febrer 2016
20h
entrada: 6
€
Passatge
Carsi, 10 (entrada per Padilla, entre Provença i
Rosselló)
Metro:
Sagrada Familia
BARCELONA
Agraiments:
Bartolomé Román, Associació de Veïns de Ses Oliveres, Pilar
Subirà, Barbara Held, Alfredo Costa Monteiro, Ferran Fages i Lali
Barrière.
+ info
facebook; https://www.facebook.com/Local-Sesoliveres-1528256697495752/?ref=hl
...............
. ...............
Dimarts 29 de setembre 2015 20h
concert a cases #219
concert a cases #219
RINUS VAN ALEBEEK ( Holanda/ Calàbria - Itàlia)
Cintes de casset
En la meva col·lecció hi ha les cintes de casset, plenes de les meves pròpies gravacions (ambientals), cassets trobats i que m'han donat. El contingut darrerament és música clàssica, mixtape, (antic) música comercial i conferències.
També tinc un nombre de mini cassets, principalment ple de fragments gravats mentre viatjava a prop i lluny.
Tinc diversos cassets i mini reproductors de cassets.
Faig una barreja, un collage, una història en àudio.
Les característiques addicionals són la manipulació directa de la velocitat, bucles controlats a mà i altres gestos que poden interpretar-se com maltraitment de l'equip (sense arribar a ser violent cap a ell, m'encanten els meus engranatges).!
Jo no toco drones perquè això és massa fàcil.
Els meus concerts es caracteritzen per variacions extremes de volum i -sovint de canvis ràpids i radicals.
Però, també té importància el propi espai en el qual es realitzi l'execució i les característiques del sistema de so, perquè les qualitats acústiques han de ser preses en consideració, i, si cal, incorporar-les a l'actuació.
Passatge Carsi, 10
(entrada per Padilla, entre Provença i Rosselló)
Metro: Sagrada Familia Barcelona
Agraiments: Bartolomé Román, Pilar Subirà, Barbara Held, Alfredo Costa Monteiro i Sisu Coromina.
.............. . . . . ..................
Dimarts 9 de juny 2015 20h
concert a cases #218
FELIPE ARAYA (Xile) + FERRAN FAGES (Barcelona)

FELIPE ARAYA Cajón i objectes
FERRAN FAGES Guitarra acústica i objectes
entrada: 6 €
Agraiments: Bartolomé Román, Pilar Subirà, Barbara Held i Sisu Coromina.
............... . ........ ... . . ......... .............. ....... .............
Març 2015
concerts 216 i 217
ANTEZ
1r concert fora de la ciutat de Barcelona, d'IBA col·lectiu d'improvisació
Centre Cultural Cooperatiu
i
Dilluns 16 20h
Passatge Carsi, 10 Metro: Sagrada Familia Barcelona
............... . ........ ... . . ......... .............. ....... .............
concert 215
Dijous 9 d'octubre 20:30h
DAICHI
YOSHIKAWA
c/ Casp, 108 - 9è - Barcelona
Metro: Tetuan
Agraiments: Bartolomé Román i Barbara Held.
concert 214
Divendres 30 de maig 20h
concert 213
Dijous 24 d'abril 21h
Ernesto Rodrigues
+ Nuno Torres
Un duo de Lisboa, viola i saxo alt.
L'enfocament musical és en l'exploració de sons i textures.
Un llenguatge fonamental no convencional, jugant amb les nocions de
el timbre, la plasticitat i el color.
Una forma lliure estètica de la improvisació dins d'enfocament mínimal.
Apropant silenci i privilegiant una relació estreta amb el
espai acústic.
Una experiència musical de la intimitat i el detall.
c/ Casp, 108 - 9è - Barcelona
Metro: Tetuan
Agraiments: Bartolomé Román i Barbara Held.
concert # 212
Dissabte 14 de desembre 20h
Col·labora:
Agraiments
Pilar Subirà, Sisu Coromina, Alfredo Costa Monteiro, Ferran Fages i Bartolomé Román.
concert # 211
Diumenge 30 de Juny 20h
carrer Casp, 108, 9è Barcelona
HÉCTOR REY (País Basc- Berlín)- no-input mixer
Agraïments: Barbara Held, Lali Barrière, Barbara Sansone i Bartolomé Román
Passatge Carsi, 10 (entrada per Padilla, entre Provença i Rosseló)
Metro: Sagrada Familia Barcelona
+ info
http://felipearaya.org/info/
www.ferranfages.net
Març 2015
concerts 216 i 217
ANTEZ

Diumenge
15 18h
1r concert fora de la ciutat de Barcelona, d'IBA col·lectiu d'improvisació
Centre Cultural Cooperatiu
Carrer
Major, 116, 08785 Vallbona d'Anoia
(Ecoxarxa d'Anoia amb servei de
bar i sopar exclusivament amb productes artesans de la comarca
(cerveses, vins biodinàmics pizzes ecològiques...) i
Dilluns 16 20h
Passatge Carsi, 10 Metro: Sagrada Familia Barcelona
............... . ........ ... . . ......... .............. ....... .............
concert 215
Dijous 9 d'octubre 20:30h

c/ Casp, 108 - 9è - Barcelona
Metro: Tetuan
concert 214
Divendres 30 de maig 20h
BLAAST
Duo format a Barcelona, el 2013 per
Lali Barrière i Alfredo Costa Monteiro,
ambdós tocant sintetitzadors.
La música del duo en si es basa en sons
continus que se superposen i que,
evolucionant lentament, acaben per
formar una intensa massa sonora,
que per la seva insistència sembla dilatar
el temps; un magma ressonant, ric en
harmònics que a la vegada, transforma l'escolta de l'oient segons la seva ubicació en l'espai,
i que porta a la sensació de pèrdua de la noció de temps.
Com si es pogués sentir la duració en sí, més que la seva durada cada peça podria
ser la continuació de l'anterior, com una oscilació sempre recomençada, assimilant
així, la música d'aquest duo amb un viatge en el temps.
Centre Cívic Can Felipa Pallars, 277 Metro Poble Nou
concert 213
Dijous 24 d'abril 21h

+ Nuno Torres
Un duo de Lisboa, viola i saxo alt.
L'enfocament musical és en l'exploració de sons i textures.
Un llenguatge fonamental no convencional, jugant amb les nocions de
el timbre, la plasticitat i el color.
Una forma lliure estètica de la improvisació dins d'enfocament mínimal.
Apropant silenci i privilegiant una relació estreta amb el
espai acústic.
Una experiència musical de la intimitat i el detall.
c/ Casp, 108 - 9è - Barcelona
Metro: Tetuan
concert # 212
Dissabte 14 de desembre 20h
CRITICON DUO
PETR VRBA (República Txeca) Trompeta i objectes
TOMÀS GRIS (Madrid) Saxo alt, objectes i electrònica
TOMÀS GRIS (Madrid) Saxo alt, objectes i electrònica
Agraiments
Pilar Subirà, Sisu Coromina, Alfredo Costa Monteiro, Ferran Fages i Bartolomé Román.
concert # 211
Diumenge 30 de Juny 20h
carrer Casp, 108, 9è Barcelona
HÉCTOR REY (País Basc- Berlín)- no-input mixer
Agraïments: Barbara Held, Lali Barrière, Barbara Sansone i Bartolomé Román
concert # 210 Diumenge 5 de Maig 20 h
DIATRIBES (Suïssa)
Cyril Bondi goliat i objectes
D'incise laptop i objectes
Passatge Carsi, 10 (entrada per Padilla, entre Provença i Rosseló)
Metro: Sagrada Familia Barcelona
entrada: 6 €
concert 209 6 d'abril de 2013 20h
Duo de recent formació, integrat per Marta Sainz, veu i objectes, i Lali Barrière, objectes amplificats.
Centre Cívic Can FelipaCarrer Pallars, 277 Metro: Poblenou Barcelona
entrada: 5 €
Agraïments: Barbara Sansone, Sisu Coromina i Bartolomé Román
Concert # 208
Dilluns 14 gener 20h
MIGUEL ANGEL GARCIA “Xedh” (Pais Vasc) electrònica “bruta”
HEDDY BOUBAKER (Toulouse) sintetitzador modular analògic
HEDDY BOUBAKER (Toulouse) sintetitzador modular analògic
Aquest és el primer concert d’IBA col·lectiu d’improvisació organitzat amb la col·laboració de la Cooperativa Integral Catalana a Aurea Social. Per respectar la política de l’espai no es cobrarà entrada. Qualsevol persona del públic podrà col·laborar econòmicament un cop acabat el concert, si així ho desitgés.
Aurea social és un espai obert i autogestionat on es desenvolupen diferents projectes relacionats amb salut, educació i, en general, amb l'autogestió.
C/ Sardenya 263 Barcelona
Concert # 207
Dimecres 3 d'Octubre a les 20h
MARTIN KÜCHEN, saxos (Suècia) - SEIJIRO MURAYAMA, percussió (Japó)c/ Casp, 108 - 9è - Barcelona
Agraïments: Barbara Held i Lali Barrière .
Concert # 206
Dissabte, 21 d'Abril a les 21h
WADE MATHEWS (França/Madrid) - ALFREDO COSTA MONTEIRO (Portugal/Barcelona)
Centre Cívic Can Felipa
Carrer Pallars, 277
Concert # 205
Dissabte, 17 de Març a les 21h
MICHEL DONEDA (França) - ALESSANDRA ROMBOLÀ (Italia/Madrid)
Passatge Carsi, 10
Barcelona
Concert # 204
Dijous 23 de Febrer 2012 21h
ANDREAS TROBOLLOWITSCH
taula de mescles sense input, cintes i instruments preparats
JOHANNES TRÖNDLE
cello
c/ Casp, 108 9è. BARCELONA
Concert # 203
Dissabte 4 de Febrer 2012 21h
CHIP SHOP MUSIC (Irlanda, Suècia)
+
ATOLÓN (Barcelona)
PAUL VOGEL, Laptop i Clarinet
DAVID LACEY, Bateria
MARTIN KÜCHEN Saxo baríton i saxo alto
ERIK CARLSON Bateria
+
FERRAN FAGES, Giradiscs acústic
RUTH BARBERÁN, Trompeta
ALFREDO COSTA MONTEIRO, Acordió
Primera trobada entre dues antigues formacions de l’escena europea d’improvisació lliure, que es reuniran per treballar conjuntament les seves propostes musicals.
Centre Cívic Can Felipa
Carrer Pallars, 277
Metro: Poblenou
concert # 202
17 DESEMBRE 2011 21h
FERRAN FAGES Ensemble
Olga Ábalos: flauta i saxo alt
Lali Barrière: electrònica i programació
Ferran Fages: guitarra i composició
Pilar Subirà: percusió
Pilar Subirà: percusió
I interpretaran "Radi d'or" (versió per a ensemble) de Ferran Fages
Enregistrament concert: Simon Reynell
Can Felipa (4rt pis) c/ Pallars, 277
A les 21 h
IBA organitza
concert s a cases #201
12 novembre 21h
RELENTLESS (França / Madrid)
SÉBASTIEN BRANCHE saxofón,objetos
ARTUR VIDAL, saxofón, objetos
Passatge Carsi, 10
barcelona
concerts a cases # 200
divendres 14 d'octubre 2011 20:30 h
(Canadà - Barcelona)
MARTIN TÉTREAULT, tocadisc
PIERRE-YVES MARTEL, viola i feedbacks
ERIC NORMAND, baix elèctric
FERRAN FAGES:tocadiscs acústic, motors
RUTH BARBERÁN: trompeta
ALFREDO COSTA MONTEIRO: acordió
FERRAN FAGES:tocadiscs acústic, motors
RUTH BARBERÁN: trompeta
ALFREDO COSTA MONTEIRO: acordió
Taller Tramuntana Carrer Tramuntana 46 2n 2a
entrada: 6 €
concerts a cases # 199
dilluns 9 de MAIG de 2011 21h
JEAN-LUC GUIONNET (França) saxo alto
ALFREDO COSTA MONTEIRO (Porto/Barcelona) guitarra elèctrica
Passatge Carsi, 10 BARCELONA
concerts a cases # 198
dissabte 19 de març 2011 21 h
Henrik Munkeby Nørstebø (Noruega) Trombó
Taller Tramuntana Carrer Tramuntana 46 2n 2a
entrada: 6 €
concerts a cases # 197
dijous 3 de febrer 2011 21 h
ANTEZ (França) percussió
Passatge Carsi, 10
entrada 6 €
dijous 3 de febrer 2011 21 h
ANTEZ (França) percussió
Passatge Carsi, 10
entrada 6 €
concerts a cases # 196
dijous 20 de gener 2011 21 h
AXOLLOTL + ferran fages
DAFNE SANDOVAL (França) fagot
XAVIER LÓPEZ (França) electrònica
FERRAN FAGES (Barcelona) electrònica
Passatge Carsi, 10 BARCELONA
entrada 6 €
concert # 195
15 de Gener de 2011 21h
ATOLÓN
FERRAN FAGES, giradisc acústic
RUTH BARBERÁN, trompeta
ALFREDO COSTA MONTEIRO, acordió
centre Cívic Can Felipa (4rt pis)
entrada: 5 €
2010
IBA col•lectiu d’improvisació
organitza
concerts a cases i espais particulars,
centre d’estudis musicals Passatge
centre d’estudis musicals Passatge
i centre cívic Can felipa
concert a cases # 194
7 de Novembre de 2010 a les 18h
CHIP SHOP MUSIC
Erik Carlsson (Suècia) percussió
Martin Küchen (Suècia) saxos
David Lacey (Irlanda) percussió i electrònica
Paul Vogel (Irlanda) ordinador i clarinet
Taller Tramuntana Carrer Tramuntana 46 2n 2a BARCELONA
concert # 193
DOBLE CONCERT
9 d'Octubre de 2010 a les 21h
1ª part
p.o.m[a]
peces per a violi, cello , clarinet i guitarra elèctrica.
Joan Palet. Cello
Sandu Bublik. Violi
Ximo Tarín. Clarinet
Paco Jordi. Guitarra Elèctrica.
2ª part
TIM OLIVE (Canadà/Japó) guitarra preparada
ALFREDO COSTA MONTEIRO(Portugal/Barcelona) dispositiu electroacústic
al
Centre Cívic Can Felipa. BARCELONA
concert # 192
DIUMENGE 4 de Juliol de 2010 21 h
RINUS VAN ALEBEEK (Holanda) cassettes
c/ Casp, 108 9è. BARCELONA
concert # 191
DIMARTS 22 de Juny 2010 21 h
JEAN-LUC GUIONNET (França) saxo alto
SEIJIRO MURAYAMA (Japó) caixa de bateria
Passatge Carsi, 10. BARCELONA
concert # 190
DIMECRES 21 d’Abril 2010 a les 20:30 h
ENANTIO_DROMIA
THANOS CHRYSAKIS (Grècia) MaxMSP, Super_Collider i electrònica
WADE MATTHEWS (EEUU/Madrid) Síntesis Digital i gravacions de camp
DARÍO BERNAL-VILLEGAS (Mèxic) Percussió
Passatge Carsi, 1. BARCELONA
concert # 189
DIJOUS 11 de MARÇ de 2010 21h
NEIL DAVIDSON (Escòcia) guitarra
ERNESTO RODRIGUES (Portugal) violí, viola
Passatge Carsi, 10 Barcelona
concert # 188
dissabte 6 de MARÇ de 2010 21h
TELLUS
PILAR SUBIRÀ (Barcelona) Percussió
ALFREDO COSTA MONTEIRO (Porto/Barcelona) taula ressonant
centre Cívic Can Felipa (4rt pis)
c/ Pallars, 277
concert # 187
dijous 14 de FEBRER de 2010 20:30 h
RYU HANKIL (Seül, Corea del Sud) altaveu i micròfons de contacte
c/ Casp, 108 9è BARCELONA
CONCERTS 2009
concert # 186
dijous 5 Novembre 21h
des de Noruega
OLA HØYER
contrabaix
DANIEL MEYER GRØNVOLD guitarra/electrònica
KYRRE LAASTAD
bombo
Passatge Carsi, 10. BARCELONA
Concert 185#
Divendres 16 d’octubre de 2009 21 h
HERMAN MÜNTZING (Suècia) Flexicord, sampler i objectes
c/ Casp, 108 9è BARCELONA
concert # 184
divendres 17 de juliol de 2009 21 h
DAVID STACKENÄS (Suècia) guitarra
Passatge Carsi, 1. BARCELONA
concert # 183
Dijous 7 de maig 2009 21:30
MANUEL MOTA (Portugal) guitarra elèctrica
FERRAN FAGES (Barcelona) guitarra elèctrica
Taller Tramuntana Carrer Tramuntana 46 2n 2a. BARCELONA
concert # 182
Divendres 20 de març 2009 21h
CARL LUDWIG HÜBSCH tuba
c/ Casp, 108 9è. BARCELONA
CONCERTS 2008
concert # 181
divendres 12 de desembre 21 h
I TRENI INERTI
RUTH BARBERÁN trompeta
ALFREDO COSTA MONTEIRO acordió
Passatge Carsi, 10. BARCELONA
concert # 180
divendres 31 d'octubre 20:30 h
MICHAEL FISCHER (Àustria) saxo tenor i violí
TOM CHANT (Anglaterra/Barcelona) saxo soprà i tenor
Passatge Carsi, 10. BARCELONA
Concert # 179
dimarts 1 juliol 08 20:30h
LOS GLISSANDINOS
KAI FAGASCHINSKI (Berlin) clarinet
KLAUS FILIP (Viena) ones sinusoïdals
c/ Casp, 108 9è. BARCELONA
concert # 178
dimarts 17 de juny 20:30 h
MICHEL DONEDA (França) saxo soprà
ALFREDO COSTA MONTEIRO (Porto/Barcelona) acordió
Passatge Carsi, 10. BARCELONA
concert # 177
dissabte 24 de Maig entre les 18h i les 20h
massatges sonors individualitzats de 15m. aprox.
PASCAL BATTUS (França) objectes
al Centre d’estudis musicals PASSATGE. BARCELONA
concert # 176
dimecres 14 de maig 20:30h
1ª part
BIRGIT ULHER (Alemania) trompeta
2ª part
BIRGIT ULHER (Alemania) trompeta
FERRAN FAGES (Barcelona) guitarra acústica
DIMITRA LAZARIDOU (Grècia) cítara
c/ Casp, 108 9è. BARCELONA
concert # 175
divendres 22 febrer 21:30
FRAGMENT
MARIE LELARDOUX (França) direcció escènica
FERRAN FAGES (Barcelona) so i música